torsdag 2. mai 2013

Tilbud og Giveaway 2

Mange nye produkter er lagt til i nettbutikken,og vi har satt ned en del varer med -20 - 60%.



Og så fortsetter vi giveawayene fra Cake International! Denne gangen er det disse superpraktiske skumgummi mattene! Disse er geniale til å tørke blomster og annen pynt som du ønsker skal ha litt fasong og liv i.

Sirka størrelse er 28 x 28 cm. Og forskjellen i høyde på toppene og bunnene er perfekt til å gi blomster, roser og sommerfugler den støtten de trenger for å tørke i riktig fasong!

Og vi har TRE stykker å gi vekk til dere!!!


Og slik gjør du for å være med i trekningen:
  1. Skriv en kommentar under dette innlegget! Husk også å skrive din e-post adresse slik at vi kan kontakte deg om du vinner!
  2. Hvis du ikke allerede liker Facebook siden vår blir vi veldig glad om du vil bli en av oss og trykke "Liker" på denne siden Spiselige Kunstverk.
  3. Og så setter vi veldig stor pris på om du vil dele både dette blogginnlegget og vår FB side med dine venner!
Hvis du blir den heldige vinneren ber vi om at du gir oss din ærlige tilbakemelding på hva du syns om skumgummi matten og om dette er et produkt som er bra nok til å selges i vår nettbutikk. Vi blir også veldig glade for noen bilder så vi kan se hva du har tørket på matten din.

Vinnerene offentligjøres her på bloggen om noen dager.

Det er fremdeles tid til å være med på Giveaway 1! Ikke glem å følge med for det kommer flere GIVEAWAY de neste dagene!!!


32 kommentarer:

  1. Oooh, en sån skulle vara praktisk att ha! :) Linda Sanderson lindamsanderson@gmail.com

    SvarSlett
  2. I want it please! :-)
    I just was trying to make some flowers for my birthday and I had nothing to put them on, this would be perrrfect!
    thelma.haugland@gmail.com

    SvarSlett
  3. En slik hadde vært kjekt å ha til pynt :) magdalar@online.no

    SvarSlett
  4. Ønsker meg veldig en slik! :) petronelline@hotmail.com

    SvarSlett
  5. En slik ønsker jeg meg virkelig :) kathrine.wolff@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Å, en sånn skulle jeg hatt nå! Ønsker meg en slik :)

    arvidsdatter@hotmail.com

    Hilsen Tone

    SvarSlett
  7. Oy for en oppfinnelse!! Ønsker meg virkelig en sånn!! Da hadde sommerfuglene mine blitt fine:)

    Klem fra Maria

    mariafresh1@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Ønsker meg en slik :-)
    Klem june
    Juin@online.no

    SvarSlett
  9. Jeg ønsker meg den såååååååååå mye, jeg må ha dem snart å :)

    SvarSlett
  10. Hadde vært mye lettere med enn sånn,enn eggekartong og masse glaplast :-)

    SvarSlett
  11. Åh, denne hadde vært super å vunnet :D *kryssefingrene*

    (carinaloken@gmail.com)

    SvarSlett
  12. Jeg er med :)

    kakeverden(at)tutturen.no

    SvarSlett
  13. Jeg krysser fingrene igjen jeg :-)

    SvarSlett
  14. En sådan skulle jag gärna vilja ha, håller tummarna och hoppas på tur!

    matildas.kafferep@gmail.com

    SvarSlett
  15. Ja takkk sånn ønsker jeg meg.

    kebratg@online.no

    SvarSlett
  16. Ja takk dette hadde passet meg bra :)

    trilar@live.com

    SvarSlett
  17. Den hadde passet nå. Skal snart lage noen blomster :-)

    inger.rakfjord@gmail.com

    SvarSlett
  18. Liker allerede, deler nå:)
    bentenymoen@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Å en sånn har jeg lyst på!!!
    Anne Silje Kongevold
    ask_jersey@hotmail.com

    SvarSlett
  20. En slik har jeg kjempe lyst på!! Hadde vært praktisk:)
    Hilsen Kristin:)
    kristin.gjertsen@lyse.net

    SvarSlett
  21. Jeg kunne gjerne tenk meg en slik. kristine@rovik.com

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med :)

    hilsen anne-lise1964@hotmail.com

    SvarSlett
  23. HEI .BLIR SELVFØLGELIG MED JEG.HAR DELT OG LIKT SIDEN..HA EN FLOTT VÅR -SOMMER VIDERE.HILSEN GURO MARGRETHE MARGRETHE SKJOLD.gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  24. Hiver meg på her
    hildersh@gmail.com

    SvarSlett
  25. En slik en er alltid kjekk og ha:) hanne_svanes_1@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Blir med og deler gladelig :D

    SvarSlett
  27. Jeg er med! :-)

    mail: turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg er med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett